Service som sticker ut!

I dagens samhälle blir produkter och tjänster allt mer lika och vi kan ibland uppleva att många företag är ”same shit different name”. Vad är det då som gör om det ena upplevs bättre än det andra? Detta tog Christer Isehag upp i ett webbinarium den 11 maj. Se det här!


webbinarium: Service som sticker ut med Christer Isehag

Det som gör skillnaden mellan bra och dåligt är oftast bemötande vid alla de olika situationer som kunden har tillsammans med ditt företag. Många små tillfällen där det sätts omedvetna betyg som slutar i en helhetsbild. Under detta webbinarium tar Christer Isehag bland annat upp:

– Vad förväntar sig kunderna, egentligen?
– När fackkunskapen inte räcker till?
– Sanningens ögonblick?


Om Christer Isehag

Christer är föreläsare och inspiratör som i drygt 20 år och pratat om kommunikation. Ofta med fokus på kundbemötande, kundservice eller hur arga och upprörda kunder ska hanteras. Han inspirerar människor att vilja förändra sig för att bli smidigare i sitt sätt att kommunicera, inte bara på arbetsplatsen utan även på det privata planet. Oavsett om du är medarbetare, partner eller förälder - allt handlar om kommunikation.


Kontakta Systemstöd här

Stockholm   I   Göteborg   I   Jönköping   I   Linköping   I   Örebro


Dela:



Du använder dig av en gammal webbläsare som har kända säkerhetshål och webbkläsaren klarar inte av att visa alla funktioner korrekt på vår hemsida. Klicka här för att ladda ner en Gratis webbläsare. Dessa webbläsare är de senaste versionerna av de populäraste webbläsarna.