Ekonomisk redovisning
– Ekonomi
– Personal
– Affärsredovisning
– Budget
– Åtaganden
– Anläggningstillgångar
Hantera din redovisning
Sage X3 affärssystem omfattar stöd för ekonomi, affärsredovisning, budget och anläggningstillgångar. Dessutom hanteras överföringar från ett land till ett annat och mellan dotterbolag och ditt huvudkontor. Den flexibla redovisningsstrukturen (multi-ledger och multi- chart of accounts) möjliggör att kombinera den globala visionen med lokala operationella krav.
Viktiga funktioner
– Huvudbok med flera kontoplaner
– Leverantörs- och kundreskonra
– Kassaflödesanalys
– Hantering av flera banker
– Kostnads- och analytisk bokföring
– Kostnadsredovisning
– Budget och åtaganden
– Anläggningsredovisning
Läs mer om alla funktioner i Sage X3 Solution Capabilities Guide här
En guide med översikt av alla moduler, funktioner och produktegenskaper i Sage X3 affärssystem.