Ekonomisk redovisning


        – Ekonomi
        – Personal
        – Affärsredovisning
        – Budget
        – Åtaganden
        – Anläggningstillgångar


Hantera din redovisning

Sage X3 affärssystem omfattar stöd för ekonomi, affärsredovisning, budget och anläggningstillgångar. Dessutom hanteras överföringar från ett land till ett annat och mellan dotterbolag och ditt huvudkontor. Den flexibla redovisningsstrukturen (multi-ledger och multi- chart of accounts) möjliggör att kombinera den globala visionen med lokala operationella krav.

Viktiga funktioner

– Huvudbok med flera kontoplaner
– Leverantörs- och kundreskonra
– Kassaflödesanalys
– Hantering av flera banker
– Kostnads- och analytisk bokföring
– Kostnadsredovisning
– Budget och åtaganden
– Anläggningsredovisning

Läs mer om alla funktioner i Sage X3 Solution Capabilities Guide här

En guide med översikt av alla moduler, funktioner och produktegenskaper i Sage X3 affärssystem.

 

Ställ din fråga om Sage X3 affärssystem här



Du använder dig av en gammal webbläsare som har kända säkerhetshål och webbkläsaren klarar inte av att visa alla funktioner korrekt på vår hemsida. Klicka här för att ladda ner en Gratis webbläsare. Dessa webbläsare är de senaste versionerna av de populäraste webbläsarna.