Inköp


        – Inköpsanmodan
        – Skapa beställning
        – Inleveranser
        – Underleverantörsorder


Hantera dina leverantörer

Sömlöst hantera inköpsprocessen från början till slut i Sage X3 affärssystem. Börja med offertförfrågan (anbudsförfrågningar), genomgång och uppföljning av svaren och integrering av prislistan. Sage X3 hjälper dig köpa smartare genom att spåra inköpsanmodan, skapa beställning, inleveranser, underleverantörsorder.

Viktiga funktioner

– Leverantörs- och produktkategorier
– Prissättning och rabatter
– Inköps planering, beställning och förfrågningar
– Inköpsorder, leverans, och schemaläggning
– Anbudsbegäran
– Öppna order, budgethantering
– Multi-level attestering av inköp
– Leverantörsfakturaavprickning
– Inköpsreklamationer

Läs mer i Sage X3 Solution Capabilities Guide här >

En guide med översikt av alla moduler, funktioner och produktegenskaper i Sage X3 affärssystem.

Fråga om Sage X3 inköp

Kontakta oss på telefon 08 - 586 142 00, skicka din fråga till fredrik.jansson@systemstod.se eller kontakta något av våra kontor här >



Du använder dig av en gammal webbläsare som har kända säkerhetshål och webbkläsaren klarar inte av att visa alla funktioner korrekt på vår hemsida. Klicka här för att ladda ner en Gratis webbläsare. Dessa webbläsare är de senaste versionerna av de populäraste webbläsarna.