Inköp


        – Inköpsanmodan
        – Skapa beställning
        – Inleveranser
        – Underleverantörsorder


Hantera dina leverantörer

Hantera hela inköpsprocessen integrerat från början till slut i Sage X3 affärssystem. Börja med offertförfrågan (anbudsförfrågningar), genomgång och uppföljning av svaren och integrering av prislistan. Sage X3 hjälper dig att köpa smartare genom att spåra inköpsanmodan, skapa beställning, inleveranser, underleverantörsorder.

Viktiga funktioner

– Leverantörs- och produktkategorier
– Prissättning och rabatter
– Inköps planering, beställning och förfrågningar
– Inköpsorder, leverans, och schemaläggning
– Anbudsbegäran
– Öppna order, budgethantering
– Multi-level attestering av inköp
– Leverantörsfakturaavprickning
– Inköpsreklamationer

Läs mer om alla funktioner i Sage X3 Solution Capabilities Guide här

En guide med översikt av alla moduler, funktioner och produktegenskaper i Sage X3 affärssystem.

Ställ din fråga om Sage X3 affärssystem här



Du använder dig av en gammal webbläsare som har kända säkerhetshål och webbkläsaren klarar inte av att visa alla funktioner korrekt på vår hemsida. Klicka här för att ladda ner en Gratis webbläsare. Dessa webbläsare är de senaste versionerna av de populäraste webbläsarna.